"Sin los niños no habría humanidad. Por lo cual, la humanidad se debe a los niños"

(E. Aragón Sr.)

dijous, 13 de desembre del 2012

Brrrum, brrrum!! Engeguem els motors


Avui, a dia 13 de desembre de 2012, se’ns han assignat els centres de pràctiques.
Teníem a les 12 la reunió amb el nostre coordinador de la UIB, i la veritat és que jo estava una mica nerviosa: per una part tenia ganes de saber els centres a on s’admetien practicants, però per una altra part em feia una mica de por saber-ho, perquè pensava “I si no em toca a on vull?”.

La veritat és que ha estat tot un èxit. A Maó, de tenir només dues places per a practicants, el nostre coordinador n’ha arribat a aconseguir 12! Imagineu-vos: només a Maó ja estaríem tots “col·locats”.
Des d’aquí vull agrair doncs, a en Pere Alzina, la gran feina que ha fet, el remoure cel i terra, per aconseguir que tots poguéssim fins i tot triar centre.

La tria d’escoles ha estat molt ràpida, i ens hem posat d’acord de seguida. Crec que som un grup que no ens anem a fer mal els uns als altres, sinó que tractem de fer les coses de manera que tots estem agust, i així estem tots satisfets.

Jo aniré a fer les pràctiques al C.C. La Salle, de Maó, i tindré la sort de formar equip amb na Sandra i na Melissa. Un pardalet ens ha mig dit com serà el projecte de millora que haurem de fer, i crec que pot ser molt polit i útil per a l’escola.


Dia 18 de febrer comencem les pràctiques. “Seguiremos informando”!

Imatge: és una captura de pantalla feta del bloc http://www.lasalle.es/mao/ 

Nata·

1 comentari:

  1. SI !!! Jo també estic molt contenta!! M'han tocat dues campiones com a companyes!
    Aprendre juntes serà molt guai !

    :)

    ResponElimina